lördag 24 maj 2008

FaluKalaset!!!

"Alla vägar går till Falun." - Erik i EMD

"Har ni sett en tjej som letar efter en mobil någonstans?" - Okänd tjej
"Nej" - Tokfrallor
"Vill du vara med på kort?" - RondellKillen
"Nej." - Okänd tjej
"Joo!" - RondellKillen och så försökte han knäppa men det blev inget

"Nu är vi fan inte i Svärdsjö längre." - Kille 2

"Vill ni veta nått kul? Jag sov bara fem timmar i natt." - Kille 2

"Jag skulle kunna jobba på FBI jag, ni säger ju att jag lägger märke till detaljer. Jag skulle kunna...jag skulle kunna...Jag ser ett ben där!" - Hanna dricker lättöl

"Hon är så snäll hon på pappas lag, eller jag menar din pappas lag, hon kallas för någonting...Snyggingen kanske det var." - Hanna dricker fortfarande lättöl

"Hon säger 'Ha det så bra när man går' Man blir så glad, man blir så lycklig då. Jag gick och hoppade där och så kom Mumin där och han såg också glad ut."
Paus
"Eller jag kanske inte hoppade direkt men jag ville hoppa. Jag försökte hoppa men det var en massa folk där så det kändes konstigt." - Hanna

"Det är så det ska vara, när jag hoppade där." - Hanna om livet

Vid LangosKiosken
"Jag har inte tafsat på henne." -Kille 1 i 20årsåldern
"Vad då, vem var det?" - Kille 2
"Men jag har knullat med henne!" - Kille 1

"Fan, en sån här langos men ingen rödlök för då blir det wiiiieeeeeho." - Kille i 25 årsåldern

"Hej en västkustsallad. Paus. "Nej en västkustlangos." - Annan kille i 25 årsåldern

Inga kommentarer: