tisdag 7 oktober 2008

Hannas Värld

Här kommer lite citat ur Hannas värld den senaste tiden.
"Nu får det vara färdigt så jag kan göra kväller" - Hannas mamma tvättar vid 14 tiden

"Jag letar efter en.. Inte en sån.. Inte en sån.. Inte en sån.. En sån här!" - Hannas systerdotter Lova 3 år shoppar.

"Det var mamma sa han.. haha. Det är ju pojke" - Lova när hon, hennes lillebror Nino och moster Hanna sitter och väntar på Carro och Nino säger att en som går förbi är mamma.

"Dem två vännerna och Hanna" - Elna om henne, Hanna och en Simon efter en hockeymatch där Hanna är en nykomling i gänget och i räknas med av Simon först.

"Hur mycket glass har du då?!" - Simon upptäcker att Hanna efter en stund fortfarande har glass kvar.

"Vilken är din starkaste sida? Min vänstra.." - Antonia svarar på hockeyfrågor.

"Jag glömde bort att jag ringde" - Carro inleder ett telefonsamtal.

"Vad var det han sa som jag skulle komma ihåg jämt.." - Carro om en film hon såg två dagar tidigare.

Inga kommentarer: