måndag 10 november 2008

ABOU! - Underbar helg i Grängesberg/Ludvika

Richard utklädd till kvinna får väldigt mycket uppmärksamhet när han går in på en mack. Några vill ta kort och andra bara frågar. Innan Richard kliver in i bilen säger han till en man som står vid macken.
"Du är alldeles för söt för att stå där."

"Du umgås alldeles för mycket med telefonen." - Richard om Bäcker

"Fan vad hon kör." - I princip alla i Ludvika som åkte med Maria under helgen

"Vad mycket plats du tar, Maria." - Richard som sitter vid ett fyrapersonersbord på en liten pizzeria med Jocke, Nicklas och Maria kl 2.30
"Ja, det är för att jag har så stor auora." - Maria
"Nej, jag har bara stor kropp." - Nicklas

"Richard, du har sallad på hakan." - Helena
"Jag vet, jag tänker ta den sen när jag blir sugen." - Richard (det slutade dock med att Jocke åt upp den från Richards haka.)

"Abou!" - Jocke lite nu och då

"Hur åker du till Hofors? Över Borlänge?" - Richards mamma
"Ja, Borlänge, Falun och så Hofors." - Maria
"Jaha är det åt det hållet. Är det dit man kommer när man åker fel?" - Richards mamma

"Visst är det där det finns en rondell?" - Richards pappa om Hofors
"Ja...det finns till och med två nu." - Maria
"Jaha, förut fanns det bara en. Hofors var närmaste stället som hade en rondell. Haha!" - Richards pappa

Inga kommentarer: